péntek, február 02, 2007

friday afternoon fever

agi üzenete:
viva kerítés forradalom!!!!készülődik a csapat
sara üzenete:
)
sara üzenete:
mármint azok ott, hogy kimenjenek?
agi üzenete:
jaja most szervezik a csapatot, zsuzsa sminkel, niki szerveszkedik és lehet, hogy gabi is hazajön baliról
sara üzenete:
höhö
sara üzenete:
hát úgy kell nekik, én azt mondom
sara üzenete:
viktor színjátékozik egy kicsit a népnek, azok meg beszopják ezerre
sara üzenete:
l
agi üzenete:
cirkusz kell nekeik
sara üzenete:
és fel sem merül bennük, hogy viktor mér nem a parlamentben oldja ezt meg
sara üzenete:
ja
sara üzenete:
barbara most pont erről postolt a blogján
sara üzenete:
eszterrel már el is kezdtünk dühösen kommentelni
agi üzenete:
hát bviztos kihalna ha hallaná ezeket
sara üzenete:
viktor?
sara üzenete:
áhh, csak röhögne
agi üzenete:
ja nem barbara
sara üzenete:
mindegy, csak szavazzanak rá
sara üzenete:

agi üzenete:
azért azt kommentelheted, (zsuzsaról már hallott eszter és barbara is)hogy zsuzsa sajnálja, hogy rövidbe jött, mert le fog fagyni de biztos lesz majd tea és melegétel osztás megint.
sara üzenete:
)
sara üzenete:
dehát ő csak a kajáért megy!!!
sara üzenete:
sajtótájékoztatókra is azért megy sztem
sara üzenete:
én egyébként kajafixírnek hívom őt, basszus nem bír elmenni kaja mellett megjegyzés nélkül
agi üzenete:
hát szerintem ő mindeképpen egy proginak társasági események gfogja fel
agi üzenete:
jaja midnenre van valamije
sara üzenete:
hát jó kis társaság lesz ott
sara üzenete:

agi üzenete:
ne is mondd
sara üzenete:
jajdefinom illat van, mi ez? ááááá
agi üzenete:
csaknem kínbai?
sara üzenete:
haggyá békén! dehát mégsem mondhatom neki ezt
sara üzenete:
csak nem vmi finom, jujj
sara üzenete:
na megint beindult a pletyógép
agi üzenete:
hát persze, hogy nem lehet a szemébe ezt meghát mi csak a hátuk megett jaj feloszlott a csapat a niki elment..akkor mi is van?
agi üzenete:
zsusza egyedül megy?
sara üzenete:
hát semmi
sara üzenete:
nem lesz buli
agi üzenete:
hát még itt van zoli
sara üzenete:
ja, ő most nyugiban van
sara üzenete:
sok a meló
sara üzenete:
és még nem tüzelték fel a csajok
agi üzenete:
oh, értem..zoli tűzbe jön..hihi az meg milyen má? no de megyek és feltűzelem én egy jó kis pc magazinnal
sara üzenete:
)
sara üzenete:
azt megnézem

3 Comments:

Blogger althea said...

huhh, azé sztem a neveket változtasd át, sosem lehet tudni...

9:20 du.  
Blogger arcsi said...

juj erre nem is gondoltam...ez egy lusta post volt

7:13 du.  
Blogger mina harper said...

remelem meg nem talaltak meg a blogot ezek a veszedelmes noszemelyek! kivancsi vagyok mit csinaltak tegnap?? tenyleg meseljenek milyen 15-e? en kb annyit szurtem le hogy ha nem lennenk itt akkor valszeg tegnap csomagoltunk volna ezerrel! ha jol lattam a vorosmarty kozeleben is ogyelgtek bandak, biztosan nagyon feltem volna.... de nem is fokozom!

10:35 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home