hétfő, szeptember 18, 2006

kukacok

miért pont este 10-kor derül ki az, hogy elég sok puhatestű az én szekrényemben petézett le és fogyasztotta jóízűen a gyümölcsteámat, a zabpelyhemet, a vegamixemet, a csiga, a masnis egy tojásos, tojás nélküli, kagyló és durum tésztámat. teafőzésnél konkrétan leforráztam vagy egy tucat kukacot utána egy gyors ellenőrzés után kiderült, hogy minden zacskóban mozog valami azt hiszem kicsi túlzásba is estem, kidobtam a szárazárú fiók egész tartalmát és fertőtlenítettem, soha jobb programot estére. közben aláfestésként ment a rádió...megtámadták az MTV épületét..hol is vagyok én, és mi is van? lehet, hogy ettől jobban hányok, mint a kukacoktól a szekrényben,végén meg úgyis kiderül, hogy az MTV-t senki nem akarta megtámadni a kukac probléma sokkal de sokkal valóságosabb és veszélyesebb.