szerda, szeptember 13, 2006

EGEN, EGEN

erre sem gondoltam, hogy én is részese leszek az utcai politikának, igaz, hogy nem magam miatt. Áronért beáldoztam magam, hogy szerezzek neki egy vízálló, piros "miénk a jövő" feliratú szockó hengeres búvár pénztárcát. a visegrádi sarkán kaptak el és rögtön a hirtelen felállított standnál találtam magam, ahol több ember is buzdított, hogy kérdezzek valamit Lipótváros jelöltjétől. Kezemben az A/a-es feltűnően piros színű promóanyaggal és a frissen szerzett pénztárcával elém vonszolták a jelöltet, aki jobb napokon öltönyben most csak lezsőr ruhában feszengett (utólag megnéztem csiga gergely a becsületes neve). a jelölt annyira de annyira fiatal volt, hogy (övék a jövő vagy mi) sajnos ahelyett, hogy megkérdeztem volna: hogy ugyan miért nem lehet vízibiciklizni a dunán, vagy miért kell ezt a sok lakóparkot felhúzni, miért van ennyi önkormányzat, miért nem megy a messzebb a metro az örsnél, miért ennyire büdös ez város és miért kell nekem a parkoló autók miatt lapjával közlekednem a járdán, ..megkérdeztem, hogy hány éves? persze csakúgy viccesen és persze a vicc viccet szült, mert a kis csoport átalakult társkeresővé, hogy némiképp korrigáljam a hibát, elnézést kértem, hogy én nem is (a lelkiismeret a pénztárca miatt, nekem ez nem jár nem vagyok itteni) ebben a kerületben , meg amúgy is vidéki vagyok de örülök, hogy megismertem, meg gratulálok..és eljöttem..de a cucc megvan és ennek örülök és a büszke kanadai még hordani is fogja addig amíg valaki be nem szól neki, mert ez egy ilyen ország..