kedd, szeptember 19, 2006

újabb vendék érkezik

ma szarrá áztam a postáról visszafelé jövet azt hiszem meg is fáztam még egy aszpirin és megyek lefeküdni. kicsit elfáradtam, kifáradtam, utálom azt, aki kitalálta az accesst és a könyvelőket, akik olyan baromi precízek és profik mindezek melett lehet, hogy a főnököm meg egy space alien, mert nem értem, hogy mit beszél és mit akar tőlem. lehet, hogy hamarosan jön majd egy szerb basszusgitros, aki nagyon lelkes és minden érdekli, ami magyar, vidékre is akar menni, elviszem csabára, ahol ehet egy csabai csípőset, ihat egy kannás-tablettásat és ha jó arc akkor a fegyveres erők klubjában még táncolhat is egyet:-)
ez megtetszett

ezt megkívántam....

2 Comments:

Blogger brbx said...

csemegeuborka :) mmmmm...

9:15 de.  
Blogger arcsi said...

egyenesen csengerből..

10:30 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home